Thursday inspiration day | 2

donderdag 6 augustus 2015


Een mooie achtergrond op mijn laptop geeft me altijd veel nieuwe inspiratie en maakt dat ik zin heb om aan het werk te gaan. Ik vind het dan ook leuk om regelmatig te wisselen van achtergrond. Begin deze week schoonde ik mijn laptop op en haalde ik hem helemaal kaal. Of nouja, eigenlijk gaat de eer naar mijn vriend, want ik zat erbij en keek erna ;-). Maar mijn alle troep is van mijn laptop af en hij loopt weer lekker snel. Heerlijk is dat! Bij het leeghalen van de computer wordt deze altijd helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen, inclusief saaie standaard Apple achtergrond. Omdat ik dit natuurlijk niet zo wilde houden, ging ik op zoek naar een paar zomerse achtergronden.

Vandaag deel ik 9 zomerse wallpapers met jullie in de hoop dat je er ook inspiratie uit kunt halen of gewoon je computer kunt opfleuren.

Een mooie zomerse bloem. Ik denk dat het een madeliefje is of een magrietje. Heel gaaf gefotografeerd in ieder geval!

Palmbomen! <3 In combinatie met een prachtige lucht, altijd mooi!

Is deze niet vrolijk? Bij deze foto krijg ik direct een ultiem zomergevoel.

De bovenstaande drie achtergronden zijn foto's afkomstig van de site unsplash.com. Op deze site vind je gratis rechtenvrije foto's. Kan ook erg handig zijn als je voor een artikel nog een mooie foto zoekt. De kwaliteit van de foto's op deze site is super!

Naast foto's vind ik het ook altijd erg leuk om getekende beelden of teksten als achtergrond te hebben. Daarom zocht ik er daar ook een paar van. De drie afbeeldingen hieronder zijn afkomstig van de site designlovefest.com. 

Altijd fijn om dit soort wijze teksten te lezen als je de computer aanzet. Soms kan ik best nog wel eens onzeker zijn over wat anderen vinden van het feit dat ik blog. Als ik dit dan weer lees werkt dat erg motiverend en weet ik dat ik me gewoon moet focussen op hetgeen wat ik leuk vind.
Hoe cute zijn deze badpakken en bikini's? Ik ben gek op dit soort tekeningen en deze afbeelding vind ik echt heel leuk.



Dit is weliswaar niet een getekende afbeelding, maar ik kwam hem tegen op dezelfde site en vond hem erg girly en mooi. Pioenrozen zijn mijn favoriete bloemen, dus hier word ik blij van!

De zes afbeeldingen hierboven kun je downloaden door gewoon op de afbeeldingen te klikken, je wordt dan automatisch doorgelinkt naar de juiste pagina. Hieronder zie je nog een drietal afbeeldingen die ik van andere sites haalde. Deze kon ik helaas niet doorlinken, dus de linkjes naar de pagina's om ze te downloaden staan er apart bij.

Deze schattige, zomerse watermeloenen download je hier


 De ananassen (schrijf je dat zo?!) vind je op deze pagina.


Via deze link download je dit snoepje en nog een andere variant.

Mijn favoriete wallpaper is die van de ananas in het gras, samen met de watermeloenen. Deze wissel ik nu steeds af. 

Welke achtergrond is jullie favoriet?

Liefs,
Carolien





5 opmerkingen :

  1. Super leuk zeg! Ik ga gelijk mijn achtergrond up to date maken! Die eerste site voor stockfoto's kende ik trouwens niet! Bedankt daarvoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De watermeloenen vind ik heel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige achtergronden! De ananassen zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een geweldige achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs