Review: Garnier Pure Active Fruit Energy verkwikkende scrub

woensdag 15 april 2015




Een tijdje geleden was ik toe aan een nieuwe gezichtsscrub. Ik besloot eens iets nieuws te proberen en ging voor de scrub uit de Pure Active Fruit Energy-lijn van Garnier. In de winkel viel deze scrub direct op door zijn vrolijke fel oranje kleur. De scrub beloofd je huid doeltreffend te reinigen en de huid te laten stralen. Inmiddels heb ik de scrub een tijdje in gebruik heb ik hem uitvoerig getest. Kijken jullie mee naar mijn review?


De Pure Active Fruit Energy verkwikkende scrub is bedoeld voor de vette huid met onzuiverheden. De scrub is verrijkt met salicylzuur wat peelende deeltjes bevat en zorgt voor intense reiniging, het elimineren van onzuiverheden en het verfijnen van de poriën. De scrub bevat grapefruitextracten, granaatappelextracten en vitamine C, die volgens Garnier zijn gekozen vanwege hun zuiverende en verfrissende eigenschappen. Garnier beloofd je onder te dompelen in een moment van frisheid met fruitige tinten, waardoor het aanbrengen een plezier is. De scrub is geschikt voor dagelijks gebruik. Na dit allemaal gelezen te hebben was ik natuurlijk erg benieuwd.

De ingredienten die erin zitten:





Mijn huid is een beetje een mengeling van de gecombineerde en de vette huid. Bij de t-zone en op mijn wangen en kin kan mijn huid snel vettig zijn terwijl de rest van mijn huid soms juist droog is. Omdat ik dus niet de standaard vette huid heb was ik benieuwd hoe de scrub voor mij zou werken.




Ik ben enorm enthousiast over deze gezichtsscrub. De geur is echt hemels! Hij ruikt heerlijk fris en de lucht doet me direct denken aan een zomerse dag. Het fruit spat er werkelijk vanaf. Ik gebruik de scrub nu 3 á 4 keer per week. Je zou hem iedere dag kunnen gebruiken, maar voor mij is dit genoeg. De scrub werkt erg zuinig, je hebt er niet veel van nodig. De knijptube werkt voor mij ook erg handig en heeft een stevige dop, wat makkelijk is voor mensen die regelmatig hun producten van grote hoogte laten vallen (ik wijs mezelf aan). 


De scrub heeft een grove korrel, maar hij voelt absoluut niet ruw aan. Het product werkt  heel soepel in en begint lekker te schuimen tijdens het inmasseren. Na gebruik heb je echt een heel fijn zacht huidje wat ook nog eens heerlijk ruikt. De scrub reinigt je huid perfect, het voelt super schoon aan. Garnier beloofd de huid te laten stralen en dat doet het ook echt! Mijn huid heeft een prachtige glow en ziet er echt gezonder uit dan een paar weken geleden. 





Conclusie: Ik ben fan! Deze scrub is echt de beste die ik in tijden heb gehad. Hij ruikt fantastisch, reinigt goed, werkt prettig en doet wat hij beloofd. Ik heb echt een mooi stralend huidje.


De Pure Active Fruit Energy lijn van Garnier bestaat uit twee producten. Naast de scrub die ik heb gekocht is er ook nog een zacht zuiverende mousse, welke Garnier omschrijft als een zachte dagelijkse reiniging voor je huid die helpt onzuiverheden te verminderen. Door mijn goede ervaringen met de scrub ben ik ook erg benieuwd naar de mousse en ga ik deze zeker proberen. 

De Garnier Pure Active Fruit Energy verkwikkende scrub is te koop voor € 5,99. De Pure Active Fruit Energy Zacht Zuiverende Mousse kost € 5,59.



Liefs,

Carolien

4 opmerkingen :

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs