Persoonlijke update en dingen waar ik blij van werd

maandag 4 mei 2015




Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Helaas was dat dit keer niet omdat ik op vakantie was, of omdat ik gewoon even geen zin had, maar omdat er familieomstandigheden speelden die maakten dat ik echt even teveel aan mijn hoofd had. Wat er precies aan de hand is hou ik graag voor mezelf, maar ik was er best even ondersteboven van. Naast alle dingen die gewoon doorgingen, zoals werk en de standaard huishoudelijke klusjes, had ik het echt even nodig om soms even niets te doen en de tijd te nemen om bij mezelf stil te staan.

Inmiddels zijn we ruim twee weken verder en moet ik toegeven dat ik het bloggen echt begon te missen. Dus bij deze: ik ben er weer! Naast lastige momenten heb ik in de afgelopen weken gelukkig ook een hoop leuks beleefd. Want blije dingen zijn er geloof ik altijd, in welke situatie je je ook bevindt. En om het allemaal een beetje positief te houden wil ik graag met jullie delen waar ik in de afgelopen weken blij van werd.




❤︎ Zonder jas op de fiets, lang leve de lente!;
❤︎ Een heerlijk weekendje uitwaaien op Terschelling;
❤︎ Lunchen bij Bagels and Beans op het terras;
❤︎ Oranje tompoucen van de Hema;
❤︎ Het concert van de tribute band van The Doors en daarna speciaalbier drinken (whoop whoop);
❤︎ Op Koningsdag de drukke feesten vermijden en thuis barbecuen met allemaal leuke mensen;
❤︎ Mijn nieuwe baan en mijn awesome lieve collega's;
❤︎ Bankhangen met een kop verse muntthee;
❤︎ Boodschappen doen op de markt;
❤︎ En daar de meest lekkere biologische frietjes eten <3;
❤︎ Een melig avondje karaoke zingen, 'rolling, rolling, rolling on the river';
❤︎ De snoezen die steeds komen knuffelen als ik een baaldag heb;
❤︎ Bloemen krijgen van m'n lover;
❤︎ Een zondag extreem lang in bed blijven samen;
❤︎ Cappuccino en gebak, zomaar omdat het kan;
❤︎ Allemaal nieuwe kleuren nagellak uitproberen;
❤︎ De fotografie cursus die ik afgelopen zaterdag mocht volgen.


Nu ik er zo even over nagedacht heb werd de lijst langer dan ik eerst dacht, maar ik ben blij dat er zoveel leuke dingen waren de afgelopen tijd. Dat had ik echt even nodig. Ik ben ook erg benieuwd wat jullie blij maakte in de afgelopen weken en vind het erg leuk als je me dat even laat weten bij de reacties. 
Liefs,
Carolien

3 opmerkingen :

  1. fijn om te lezen :)
    leuke foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de afgelopen tijd wel hele leuke dingen meegemaakt! Ik vind trouwens dat je een hele leuk blog hebt en ben je meteen via bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel voor je lieve reactie! Ik ga zeker snel eens kijken! :)

      Verwijderen

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs