Nieuwe maand, nieuwe layout en nieuwe blogjes

woensdag 1 juli 2015


Heey allemaal!
We zijn inmiddels in de maand juli beland, wat mij betreft de fijnste maand van het jaar. Het is zomer! De vakantie staat voor de deur en de laatste dagen hebben we prachtig weer. De mensen zijn vrolijker, de wereld oogt vriendelijker en het is heerlijk weer om erop uit te trekken en veel buiten te zijn. Bij ons heeft de barbecue inmiddels alweer een paar keer aangestaan en ik geniet ervan als ik 's ochtends wakker te worden van het gefluit van de vogels.

Het is alweer waaay to long geleden dat er een blog verscheen. De afgelopen tijd kwam ik niet veel verder dan conceptjes schrijven, die ik vervolgens niet afmaakte of niet leuk genoeg vond om online te zetten. Jullie hebben dus al een tijdje niets meer van mij gehoord. Ik heb het heel druk gehad met van alles en nog wat, waaronder tentamens, mijn nieuwe job en nog wat persoonlijke omstandigheden waardoor ik veel aan mijn hoofd had. Nu er weer een nieuwe maand is aangebroken en het bijna vakantie is (jippie!) wil ik deze maand graag beginnen met het goede voornemen om weer vaker te bloggen. Het is de hoogste tijd om al mijn conceptjes verder uit te werken en de ideeën in mijn hoofd weer eens op papier te zetten. Want bloggen is eigenlijk gewoon heel erg leuk!


Naast meer bloggen heb ik nog meer goeie voornemens voor deze maand:
❤︎ Tuinieren - Eerder heb ik al eens verteld dat onze tuin een puinhoop was. Inmiddels is de puinhoop verdwenen, maar is de tuin erg kaal. Het word dus hoog tijd om er wat gezelligs in te planten.
❤︎ Boeken lezen - Ik heb al een aantal weken de boeken 'Paaz' en 'Up' van Myrthe van der Meer in huis liggen. Dit lijken me erg indrukwekkende boeken, maar ik ben nog niet aan lezen toegekomen
❤︎ Sporten - Een beetje cliche, maar zodra we in bikini moeten, heeft iedere vrouw opeens het voornemen om meer te sporten. Ik dus ook, want er mogen best een paar kilootjes af en ik wil graag mn gezonde leefstijl weer een beetje oppakken
❤︎ Buiten genieten - Door het vele studeren de afgelopen weken heb ik veel binnen gezeten. Nu ik bijna vakantie heb word het tijd om weer lekker van de zomer te genieten en veel buiten te leven.
❤︎ Uitrusten - Het hele jaar zijn mijn vriend en ik best wel druk en hebben we vaak maar weinig momenten waarop we echt niks doen. To do voor deze maand dus; minder doen. Dat zal nog best moeilijk worden ;)



Zoals jullie misschien is opgevallen heeft A little Lovelieness een nieuwe layout. Ik was al een tijdje niet zo tevreden over de vorige, omdat ik tegen veel problemen aanliep die ik zelf niet kon oplossen en ik daardoor eigenlijk niet kon doen wat ik met mijn blog wilde. Daarom heb ik nu een nieuw design gekozen waar ik erg blij mee ben. Het werkt veel makkelijker dan mijn vorige design en ik vind de layout ook echt erg mooi. Wat vinden jullie ervan?



Tot snel!




Liefs,
Carolien

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Follow
Made With Love By The Dutch Lady Designs